CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 January, 2011

~ C.I.N.T.A ~


Sekalipun cinta telah ku uraikan,
dan ku jelaskan panjang lebar,
namun jika cita kudatangi,
aku jadi malu pada keteranganku sendiri…

meskipun lidahku telah mampu menguraikan,
namun tanpa lidah, cinta ternyata lebih terang..
sementara pena begitu tergesa-gesa menuliskannya..

kata-kata pecah berkeping-keping,
begitu sampai kepada cinta..
dalam menguraikan cinta,
akal terbaring tak berdaya,
bagaikan keldai terbaring dalam lumpur..
cinta sendirilah yang menerangkan cinta dan percintaan...

Cinta datang lagi mengetuk pintu hati yang berkunci...
Cintaku itu acapkali datang dan pergi semahunya..
Hinggakan aku jadi kaku tatkala ianya kembali menyapa...
Dalam kesamaran cahaya ku cuba mencari adakah cinta yang kau hulur itu suci..
Namun kegagalan demi kegagalan terpaksa aku hadapi
Kerna cinta yang kau beri tidak ku pasti adakah perlu untuk terus ku nanti...


Hmm...mood : demam...dlm demam2 sempat lg brmadah plak..adeh~~pg2 lg ak da dkjutkan ngn msj dr someone..bkn tkejut ape, lme dh die xmsj..bz keje kot..msj pny msj then tbe2 die tnye ,
' Lau ak msuk minang ko,ko trime x..'

Soalan yg same ntah utk kli ke brape die tnye..N yg pastinye ak xkn jwb..Sbb..Klau aku jawab dah dkire btunang ngn dia lak..Owh tidak...Pas 2 die nk bwk p jmpe mak die lak cti rye cine ni...Ak ckp xjnji,sbb ak pn blik jap jek..Lagipun , ak lom ready ok..Ak mintak die bg mase kt ak smpai ak grad n dpt keje..Then die kte ,
'Haha...suke aty ko la..Jgn smpai da tlmbt t dah la..'

Huh..siyesly Im confuse!Kalau ak p jmpe mak die maknenye ak bg harapan la kat dia..AND!yg pling aku xley trime , ak akan hmpekan perasaan n hrapan babah...Klau dah dtkdirkan aku hilang cinta sbb sygkan orang tua , aku redha...Aku terima sumenye...Mak n babah lagi penting dalam hidup aku..

0 comments: